جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و سایپا در لیگ برتر والیبال | صمدی به دنبال دومین برد متوالی

  • کد خبر: ۲۰۱۵۷۴
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و سایپا در لیگ برتر والیبال | صمدی به دنبال دومین برد متوالی
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ایران فردا (یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲) شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال ایران از ساعت ۱۵ فردا (یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲) با جدال تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و سایپای تهران شروع می‌شود. نیان هفته قبل در سالن مهران مشهد موفق شد چادرملوی اراک را شکست دهد و حامد صمدی، سرمربی این تیم ابراز امیدواری کرد که از این هفته تیمش روی غلتک بیفتد. در سوی مقابل نارنجی‌پوشان سایپا که فصل را با سرمربی مشهدی (امیر حسینی) شروع کرده بودند بعد از نتایج ناامیدکننده‌ای که داشتند دست به تغییر زدند و حالا امیدوارند این تغییرات منتج به خروج این تیم از منطقه خطر شود. سایپا هفته گذشته در سه ست متوالی به طبیعت باخته و حالا امیدوار است از این مسابقه با دست پر بیرون بیاید.

نیان الکترونیک با پنج برد و ۱۸ امتیاز در رتبه نهم جدول است و سایپا با کسب یک برد و ۶ امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ جای گرفته است.

برنامه مسابقات هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال ایران به شرح ذیل است:
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۵
سایپا تهران – نیان الکترونیک خراسان

سیرجان، سالن شهید گهر روش، ساعت ۱۵:۳۰
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری گنبد کاووس

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – ایفاسرام اردکان

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – طبیعت

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶
هورسان رامسر – گیتی‌پسند اصفهان

اردکان، سالن آیت‌اله خاتمی، ساعت ۱۶
چادرملو اردکان – شهداب یزد

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۸
پیکان تهران – شهرداری ارومیه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->